Wednesday, May 4, 2011

hello . kat sini x dak vdeo lucah oke ??

diconteng by *tenyeh sini kalo nk tawu :)
assalammualaikum ^^ .oke .entry kali ni mmg membosankan aku .ouh , mb orang laen yg sekepala ngn aku gak .mmg bohsan . ==' . huhh .
 
mmg bosan trok en ??haishh =='
cerita yg di 'shortcut'kan :
bleh dikatakan la . tiap tiap ari *oke . bkn la tiap tiap ari sgt tp bleh la * :P

ada la hmba Allah 'si A' tnya .
"hey .ada vdeo anwar tu tak ?"
x cukop lagi tu .
hamba Allah 'si B' plak .
"hey , video anwar tu bleh tgok kat utube tak ?"
x cukop lagi tu !
hamba berbagai hamba plak . 
"hey , vdeo tu ada donlod x ?"

smpay naek bengang kpala otak aku . 
"hey , aku bkn minah blue la nk layan suma suma tu !"
dan 1 lagi "ada aku kesah suma suma tu ??!"
hey .tolonglah . 

berenti jap k ?mak nak bernyawa jap huu. .*haishh . ni nkan sign parking ka ?haha . clap . clap .clap *

aku malas gila maen maen ngn politik bagaii ni . 
bohsan bohsan bohsan .....ntah perkataan apa lagi nk ganti ngn bohsan yg teramat tu .
bkan apa . setiap kali org tnya bleh tgk kat utube x .
sentap aty mak nak !
mak pkay broadband jer !!
bkan streamyx bagai ..==' 

bband je kaw ..=='
lambat gila siput vavi  .
mak nak tgok maharajalawak pon x bleh ..aww ! ,
ni kan plak nak tgok pak nuar . huhu .
    

aku pon tak nak lah sentap menyentap malm malam cenggini . x feel //
nak tido lagi bagos dari layan bnda alah ni . haishh . 
terkangkang terbongkang ..aku kah ??
dah la siput . vavi plak tu !
esok nak bawak keta . haishh . gian stereng nii !
doakan aku pass test 13/5 ni !
bye peeps ;)


haissh . x leh tido ni . mak tengat kat pak . huhu

 notabadan :ulang sekali lagi !tak berminat dgn bnda bnda alah ni oke ??


2 kiddies maen-maen:

EFAN on May 4, 2011 at 7:31 AM said...

lek suda. haha

*tenyeh sini kalo nk tawu :) on May 5, 2011 at 6:38 AM said...

suda lek lepas mkan mkn mkn dan mkn ;)

Post a Comment